I Pretend I Am A . . . / Apsimesiu, kad esu . . .

4

It is so many fields that I would like to work in! Interior and interior accessory designer, fashion designer, photographer, artist, stylist, cook, collector of vintage pieces, children book illustrator . . . I would like to try myself in all these spheres! Starting from today I will start trying myself in all these fields, another field every week. Every day I will be working on a new project in the field of the week. Every day I will write about the projects I do and experiences I gain. I am so excited . . . Come and check my progress!

This week will be the “I Pretend I Am Fashion Designer”! Come and check later today my first project!

Yra tiek daug sričių, kuriose norečiau save išbandyti! Interjero ir interjero aksesuarų dizainerė, drabužių dizainerė, fotografė, dailininkė, stilistė, virėja, vintažinių daiktų kolekcionierė, vaikiškų knygų iliustratorė . . . Norėčiau visa tai išbandyti! Pradedant nuo šiandien išbandysiu kiekvieną šių sričių, kas savaitę vis kitokią. Kiekvieną dieną aš vykdysiu vis naują tos savaitės srities projektą. Kiekvieną dieną aš rašysiu apie savo įvykdytą projektą ir apie savo įgytą patirtį. Nekantrauju pradėti . . . Kviečiu visus užsukti ir paskaityti, kaip man sekasi!

Ši savaitė bus “Apsimesiu, kad esu drabužių dizainerė” savaitė. Prašom užsukti šiandien vėliau ir sužinoti apie mano pirmąjį įvykdytą projektą!

Comments
One Response to “I Pretend I Am A . . . / Apsimesiu, kad esu . . .”
  1. Saunuole! Labai diziuojuos tavim ir nekantriai seksiu tavo projekta!🙂

Leave a Reply

